dissabte, 13 de novembre del 2010

Haciendo amigos... mi arrrma!

(Parla la Gemma) Viatjar amb el papa i la mama està molt bé, però una ha de començar a construir la seva pròpia xarxa social, sí o no? Jo a Granada vaig conèixer la Chiara (la versió italiana de Clara), que té tres mesos més que jo, és italiana i diu "Buon giorno" en comptes de "Bon dia". Entre les dues vam revolucionar la sala d'esmorzar de l'hotel, corrent, xerrant i endrapant com a... ah, no, que això últim només ho faig jo. 

I a més a més vaig veure l'Eita, un amic retrobat després de molts mesos (l'últim cop ens vam veure a Madrid), amb qui tenim una relació passional tenyida de falsa indiferència. Sempre que ens veiem... acabem al llit!

(Parla la mama) No us perdeu el canvi de la parella Gemma-Eita de Madrid (març 2010) a Granada (novembre 2010)...